If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Обороти има, но след 3000 въртящият момент започва да пада сериозно, а малко след него - и кривата на мощността (за 1.9 16v), та ускорение вече няма особено. Иначе моторът сякаш има сила за повече, но с още една предавка (или кутия с други предавателни числа), която да го върне към 3000+
Личното ми усещане е, че колата с лекота си достига фабричната максимална скорост от 210 и тъкмо като се приготвя за излитане, просто спира да набира
Викаш ако 110 киловата енергия не могат да избутат въздуха отпред, като върнеш мотора да произвежда 80 киловата ще вземе вече да го избута?
Голяма логика.
Обороти има, но след 3000 въртящият момент започва да пада сериозно, а малко след него - и кривата на мощността (за 1.9 16v), та ускорение вече няма особено. Иначе моторът сякаш има сила за повече, но с още една предавка (или кутия с други предавателни числа), която да го върне към 3000+
Личното ми усещане е, че колата с лекота си достига фабричната максимална скорост от 210 и тъкмо като се приготвя за излитане, просто спира да набира
Като цяло скапаната ГМ-ска кутия за мен е сбъркана,но не се знае какво са искали инженерите от нея,все пак на дълъг път колата е икономична,а в града не,всичко това идва от кутията.Например при Кросвагона,със същия мотор и с италианската кутия,разликата е осезаема спрямо 159,нисък разход в града,заради по-дългите ниски предавки 1,2,3-а и по висок извън града,заради късите високи предавки 4,5,6-а.
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Викаш ако 110 киловата енергия не могат да избутат въздуха отпред, като върнеш мотора да произвежда 80 киловата ще вземе вече да го избута?
Голяма логика.
Шеста предавка е като първа скорост 30 км/ч На 5та правя 200 и от там шеста. С 19 ки джани си правя 220 км/ч пълен, празен все тая.От там нагоре е по бавничко.Има значение за максималната скорост външната температура и горивото, поне до този извод стигнах.
CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500
Шеста предавка е като първа скорост 30 км/ч На 5та правя 200 и от там шеста. С 19 ки джани си правя 220 км/ч пълен, празен все тая.От там нагоре е по бавничко.Има значение за максималната скорост външната температура и горивото, поне до този извод стигнах.
С това съм много съгласен.Увеличението на съпротивлението на въздуха е в квадратична зависимост спрямо увеличението на скоростта.Преди няколко седмици при много добро време и лек попътен вятър на магистралата за Истанбул постигнах почти 240км/ч(GPS-а показваше 232км/ч),ама дори и там си става страшничко.За мен е по-важна еластичността при изпреварване,а не макс. скорост.
На някои хора хич не им се вярва, че при скорости над 100 - 120 почти цялата мощност на мотора отива за да преодолее въздушното съпротивление.
Казано на прост език - ако при безветрие можеш да развиеш максимална скорост от 220 км/ч, то ако срещу теб духа вятър със скромните 20 км/ч (5,5 м/сек.) няма да можеш да отлепиш повече от 200. Ако пък същия ветрец подухва в твойта посока, ще развиеш 240.
Много си е добре кутията за разлика от повечето на Алфа, на които дори 6-та е къса. На мен не ми харесва само, че първа е къса, но като ти се наложи да драпаш по някой баир с много лош път оценяш и това. Все пак, ако можех да сменя предавателните числа на 1-ва и задна тази кола цена нямаше да има. Задна е прекалено дълга, ако трябва да даваш назад по баир палиш съединителя до 2.
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment